Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 sitter å pugger til esamen og plutselig kjenner jeg at jeg blir våt på venstre puppen... ikke mye men nok til at det ble en flekk på t-shorta.. thi hi rart.. er ikke det litt tidlig med melk? er 16+3 idag..
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Neida normalt, sånn blank væske/råmelk i uke 17 jeg.. har ennå ,men ikke klem eller framprovoser det, da kan det bli verre:-)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 ok takk for svar... skal la dem være i fred : ) *mente eksamen ikke esamen...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 oj vanskalig å konsentrere seg nå for nå vil det ikke stoppe å renne fra begge puppene og jeg har ikke rørt dem...lover : ) Tror kanskje det kommer fordi jeg stresser litt med denne jævla eksamen imorgen tidlig..
Strålende Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er i uke 26 og har hatt råmelk i ca en mnd... rart å måtte bruke ammeinnlegg, men helt greit, heller det enn flekker på klærne i tide og utide *hihi* Så det er bare å gjøre det en kan og ikke røre hehe så blir du nok vant til det. Legen min sier det er ett bra tegn for at amming og melkeproduksjon da skal gå greit )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå