Gå til innhold

Happyland-Svergie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det er masse å spare på å ta seg en tur hit. Noen som har vært der?

Isåfall, er det noe spesielt som er billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er verdt turen hvis det er en del du skal ha. Madrass er superbillig, rimeligere bilseter og stellekommoder. Vogn så jeg ikke noe særlig på. Men er glad jeg dro dit. Kan jo hamstre litt mat o.l. fra nabobutikkene også.

Skrevet

Om det er mye å spare kommer litt an på hvor langt du har å reise, da.. for oss som bor i Halden og bruker noen minutter på å kjøre dit kan det være endel å spare. Hva som er billig.. sikkert flere ting, men jeg regner med at utstyr som seng, stellbord og vogn etc vil være ting du kan spare på. Kjører du noen minutter lenger kommer du til Babyproffsen på Nordby shoppingcenter. Der er det endel dyrere, men det er verdt å sjekke tilbudene deres, de har til tider endel gode tilbud!

Skrevet

Vi handlet noen ting på Happyland. Hadde forventet å komme til en skikkelig "harrybutikk", men det var mye ålreit der :o)

Vi kjøpte bl.a. stellebord og vognpose. Billigere enn her hjemme, og stort utvalg. Kjøpte en kjempedeilig og myk vognpose fra Teutonia. Kostet ca. 1000,- SEK.

Skrevet

Kjør innom Nordby kjøpesenter også, der ligger babyprofsen (eller hvordan det nå staves;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...