Gå til innhold

Dere som bruker brystpumpe, hvilken har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og anbefaler dere den? Manuell eller elektrisk? Er helt grønn på dette så alle erfaringer mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg bruker avent sin manuelle, men siden jeg har fått den gratis og har lite melk vurderer jeg å gå til innkjøp av elektrisk pumpe. Vi får se.

Skrevet

Bruker Medela Swing, dvs. elektrisk.

Skrevet

På sykehuset når jeg sleit med å få tulla til å suge og lite melk, og måtte pumpe meg hver annen time så brukte jeg en elektrisk. Synes den var helt genial og veldig avslappende at den pumpet av seg selv.

Nå har jeg kjøpt avent håndpumpe og liker den veldig godt. Men nå bare pumper jeg innimellom for å få tømt brystene innimellom fordi jeg har så mye melk.

Her hvor jeg bor så har helestasjonen elektriske brystpumper til utlån. Kanskje de har det der du bor også? Da kunne du eventuelt fått låne en i begynnelsen og fått prøve elektrisk... for de er ganske dyre i innkjøpt tror jeg. Avents håndpumpe mener jeg koster ca 500..

Skrevet

Jeg bruker medela Swing eletriske pumpe. Er kjempefornøyd med den:)

Skrevet

Jeg har avent sin elektriske. Den kan også brukes manuelt. Jeg synes den er helt super! Bråker ikke så mye, og du regulerer pumpehastigheten selv. Kjekt å ha en ledig hånd når man sitter der og pumper... Koster litt over 1000kr på apotek.

Skrevet

Avent sin elektriske. Ikke like rask som den på sykehuset, men grei nok! :-)

Skrevet

avent sin elektriske. veldig grei.. som sagt over man har en hånd fri.. gjør jobben for deg..

veldig fornøyd med kjøpet:o)

Skrevet

Tusen takk for tips! Tror jeg kanskje går for den elektriske jeg, prøvde også en elektrisk på sykehuset og synes den var veldig grei.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...