Gå til innhold

Noen som drømmer?

Anbefalte innlegg

I natt hadde jeg en helt forferdelig opplevelse. Jeg drømte at en lastebil var i ferd med å velte over meg og at jeg kastet meg unna for ikke å bli truffet.

Det verste var at jeg faktisk kastet meg vekk, fra liggende stilling i sengen til andre siden av soverommet og kræsjet i veggen, med skulderen først.

Kjærsten mente jeg så ut som en kinesisk stuntmann, jeg fløy gjennom luften og havnet med et brak på gulvet borte ved døren.

Har fått en stygg forstuing i skulderen og sitter her med fatle. Ble alvorlig bekymret også for babyen, og måtte be om å få høre at den hadde det bra da jeg var på legevakten i dag morges.

Skremmende hva som skjer med kropp og sinn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7729117-noen-som-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, har ikke hatt så livlige drømmer at jeg har kastet meg ut av senga, men har hatt noen ufattelig merkelige noen... Noen av dem er skikkelig skremmende også. Jeg har aldri drømt så mye og så ofte før. Nå er det omtrent hver natt! Håper skulderen din kommer seg raskt og at du ikke får SÅ livlige drømmer igjen at du flyr gjennom luften...

Jeg pleier ikke drømme så mye, men etter jeg ble gravid har jeg hatt mange rare drømmer. En natt drømte jeg at hver gang jeg nøs så kom det ett nytt foster i magen. Helt syk drøm. Hele drømmen gikk ut på at jeg ikke måtte nyse. Litt rart å våkne dagen etter. Jeg som er super forkjøla og nyser i ett sett :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...