Gå til innhold

Vondt i magen av banan?


Gjest

Anbefalte innlegg

Snuppa er veldig glad i most banan, hun kan spise en hel banan om gangen da. Men, virker som hun får vondt i magen av dette. Noen som vet om det er hardt for magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å ha hørt at banan er hardt for magen, ja. Man skal vel ikke egentlig begynne med banan før babyene er 6 mnd. (De er i 6 mnd glassene, ikke i 4 mnd glassene til Nestlè)... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tips fra helsesøstera om å begynne med banan nå siden hun er så kresen. Men, tror jeg drøyer det litt da, virker som hun får veldig vondt i magen. Hun gråter ikke, men trykker veldig en times tid etter hun har spist det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd den andre fra Nestlè med eple og ... (husker plutselig ikke hva den andre frukten er)? Det er det eneste av fast føde som jeg har fått Karsten til å spise... Ellers kan du jo sikkert gi litt banan, men kanskje ikke en hel en om dagen.... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tror jeg må kutte ned på bananen selv om hun gaper for harde livet etter mer, ja. Er det den med eple og pære? Kunne kanskje prøvd noen av de, er vel litt mildere på magen. Har prøvd en del av de middagsglassene for 4mndr, men det spytter hun bare ut igjen. Men, stresser ikke så mye med det siden hun er så god og rund av bare melk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple og mango var det... Nå kom jeg på den andre frukten! Det er disse plastbegerne fra Nestlè som kommer i fire-pakk... Det er det eneste Karsten spiser enda. Han har fått smake mais- og risgrøt og potet, men ikke noe har falt i smak. Men gir ham to spiseskjeer fruktmos hver dag. Da holder ett sånt glass til tre dager.

Når jeg skal begynne med grøt, så skal jeg gi grøt og fruktmos blandet, og etter hvert redusere mengden fruktmos... Begynte for to dager siden med en teskje, men så har jeg ikke hatt tid de siste dagene. Får fortsette introduksjonen i morgen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...