Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Med førstemann pumpet jeg meg grønn i trynet og det gikk så tregt. Men etter en brystbetennelse måtte jeg sitte i dusjen å presse ut melk. Fant ut at det var mye lettere. Så med denne babyen har jeg ikke brukt min dyre pumpe en gang. Får mellom 50-100 ml på 2 minutter med håndmelking. Men når kompisen til kjæresten min hørte det sa han bare; Æsj, bare kuer som melkes. Ble litt fornærma da kan man si.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Gjorde det endel helt i starten. Det er mer skånsomt for brystvorta, så hvis du er plaget med betennelse, er det jo bare lurt å gjøre det på den måten. Ikke bry deg om hva andre sier, du :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Haha! Jeg foretrekker å håndmelke, har aldri fått til det med pumping (synes det gjør så vondt)... har en elektrisk en som jeg har fått som ligger i skapet og samler støv!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 For en tulling... Så lenge du synes at det er behagelig å håndmelker, så bare fortsett. Jeg måtte også håndmelke meg i begynnelsen, for pumpene fungerte ikke så bra, og nurken ville ikke ta bryst... her gjorde det vondt.. og etterhvert nurken drikker mer, måtte ta i bruk pumpen...
monztah Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Ja, jeg har aldri fått til det med pumpe, så jeg synes håndmelking går utmerket de ganger jeg har måttet gjøre det (brystbetennelse på gang). Men samboer er bonde da, så har lært meg hvordan det gjøres, hi hi hi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå