2 fine små Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan ligger dere an dere som har IKM til helgen? Jeg har testet litt i hytt og pine, men begynner aa tro at det ikke blir noe paa oss denne pp. Hadde noen svake pos tester tidlig i uken, men tror det var noe tull med testene, rett og slett (litt ymse i varme og fuktige SoerOestAsia) Har dere testet? Noen symptomer? Jeg mener jeg har litt svulmende pupper, men det kan jo ogsaa vaere TR... =o)
Måånestråle Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Er det ikke sånn at en positiv test er en positiv test da?? Har du testet igjen etterpå? Jeg heier uansett på deg og håper det klaffer denne pp! Hold oss oppdatert! LYKKE TIL!
2 fine små Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Takk for det... Det er nok litt ymse med hvor mange ganger de testene jeg bruker har vaert over og under 40 grader celsius, saa jeg maa bruke en del tester kan du si.... Paa den annen side er det ikke saa dyrt med tester her jeg bor. Hadde svakt positiv test for to dager siden, veeeldig svak. Saa er det braatt bare neg, baade i gaar og i dag, det er vel en grunn til at man ikke skal teste foer IKM... =o) Har ikke helt staalkontroll paa IKM heller, men mener den skal vaere rundt soendag. Litt lenge aa vente kjenner jeg, og vi har ikke staatt altfor hardt paa denne pp. Vi faar se, jeg er optimist uansett =o)
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har altså så intenst lyst til å teste at jeg nesten går på veggen!!! Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å vente til helgen pga IKM fredag, men det er mulig jeg sprekker... Har vært en del kvalm, men også muskelsmerter og trøtthet som kan tyde på infeksjon...eller graviditet.... Og så har jeg begynt å spotte de siste 3 dgr, det gjør jeg som regel ikke før mens....
Måånestråle Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Det er uansett bra å være optimist!! Skjønner godt at du er utålmodig, det er jeg også. Men her hjemme i moderlandet holder testene seg gode og kalde, og jeg prøver å ikke teste i tide og utide. Klarer aldri å vente helt til ikm så jeg tester gjerne en dag eller to før, men når tr kommer så skjønner jeg jo at det ikke er vits i å teste lenger.. Krysser fingrene for oss begge jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå