mammatil2flotte Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Gutten vår på 2år har hatt feber på ca 39 i tre dager og vondt i halsen. I dag ser jeg at tungen hans er veldig rød, nesten lilla. Har hørt noe om det, men husker ikke hva...Noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Er det som er skarlagensfeber tro? Isåfall trenger gutten antibiotika mener jeg å huske. Er ikke farlig altså.
Bebbies i magen Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Det høres ut som skarlagensfeber ja. Datteren min hadde det når hun var 3, og det høres veldig ut sånn som du beskriver det. Jeg hadde tatt han med til legen imorgen, så de kan ta en halsprøve og se på han. Men den tungen du beskriver kalles for bringebærtunge og er veldig klassisk. Lykke til og god bedring.
mammatil2flotte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Takk for svar! Vi reiser til legen imrg. Enig m deg Merrily ang glattbarbering før fødsel!!!!!!! :-) Ikke alle som er uenig med deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå