Gå til innhold

UL i dag - alt bra:-)


Mamma til 2 prinsesser:-)

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 10 + 2 i følge gyneokolog på ul. Hjertet slo og jeg så armer og bein, til og med fingrer.. hælle dussen:-) jeg ble så glad. Hun sa at alt så bra ut og at hun trodde jeg var utenfor fare til å miste. Har mistet tidligere og er livredd for at det skal skje igjen. Men nå ser det ut til at jeg får et barn:-) endelig!

 

Ville bare dele gleden min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så utrolig godt å vite. Var selv til UL på mandag, og var helt fantastisk å høre hjertet slå. Men viste seg jeg bare var 6+3, ikke 7+6 som legen hadde sagt, så er ikke på "den sikre siden" ennå.

 

Jordmor Siri sa heldigvis at når man først har sett at fosteret har lagt seg riktig og hjertet slår er det mye mindre sjanse for å miste. Krysser fingrene for at alt går bra i i tiden som kommer, og at vi får hvert vårt friske barn i august. :-)

 

Lykke til videre, aug-07 baby:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL for to uker siden, da var jeg 8+3 i følge mine beregninger. Da sa lege at jeg var 7 uker. Jeg ble litt skuffet, man går jo nesten etter dager den første tiden..hehe. Men i dag sa lege at forrige lege hadde målt feil og at jeg var 10+2, faktisk 2 dager lenger enn mine beregninger og 1 uke og 5 dager lengre enn forrige leges antakelser.

Så kan jo hende du faktisk er lengre likevel...

 

Uansett, bare alt går bra.....Og det gjør det jo for oss begge:-)

 

Lykke til til deg også SusyQ :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å høre at det går bra! Gleder meg veldig til ultralyd undersøkelsen selv og, men det er ei stund frem.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...