lettereforvirra Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er i uke 32 nå og synest jeg har blitt så forferdelig tungpustet. Bare jeg går litt så kjenner jeg at det er tungt å puste. Samme når jeg sitter. Når er det magen synker? Da blir det litt lettere å puste sant? Håper på svar:)
mona_k og lille brage;) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 uff jeg vet hvordan du har det =) hatt det sånn i mangen måneder.. men har blitt bedre nå jeg er i uke 35 ifølge bim 36.. vet ikke om magen har sunket ennå bare at trollet har snud seg =)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg spurte jordmor om det samme, og hun sa at magen synker når babyen fester hodet, og det kan skje nå (uke 33) eller like før fødselen, det vet man aldri. Men ja, da blir det lettere å puste. Jeg er også plaget med tung pust, men etter at jeg kjøpte en bh uten spiler føler jeg ihvertfall ikke av jeg blir kvalt lengre.
lettereforvirra Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Ja, jeg synest det er helt forferdelig. Hadde nettopp besøk så vi har spist kaker og drukket te. Følte jeg holdt på å bli kvalt i sofaen.. Dessuten må jeg løpe etter ettåringen her. Jeg skulle egentlig lage middag til samboer kom hjem men jeg ligger fortsatt her på sofaen og peser:) Heldigvis tok jenta våres seg en liten dubb:) Pust og pes:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Slapp av litt du. Ingen som sier noe om maten er litt seinere i dag :-) Det blir bare mer slitsomt utover, begynner å kjenne det nå. Jeg må opp 5 trapper på jobben fordi heisen ikke skal funke på 3 måneder. Jippy :-p Klarer ikke si "hei" til folk før det har gått 10 minutter hehe.
lettereforvirra Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, jeg er annengangs men husker ikke at det var så tungt å puste:) Vi har også trapper opp til leiligheten våres så det blir noe pusting og pesing med ettåringen under armen og ler høyt når mamma sukker og uffer seg:) Gleder meg til vi er ferdige og kan lette litt på trykket:)
lettereforvirra Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, jeg er annengangs men husker ikke at det var så tungt å puste:) Vi har også trapper opp til leiligheten våres så det blir noe pusting og pesing med ettåringen under armen og ler høyt når mamma sukker og uffer seg:) Gleder meg til vi er ferdige og kan lette litt på trykket:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Kjenner meg igjen dere, bare jeg går fra kjøkkenet til soverommet for å legge meg og endelig kommer opp i senga er jeg så andpusten at en skulle tro jeg hadde spurta fra kjøkkenet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå