MissDolly-tobarnsmor Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan gikk det?? Gruet du deg? Hvordan var de første dagene? Får h*n nok omsorg/oppmerksomhet? Jeg vet at tiden vår nærmer seg, og jeg merker at jeg gruer meg så fælt..... Erfaringer/ opplevelser tas imot med takk!!:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Heisann! Jeg gruet meg veldig, og hadde dårlig samvittighet, men det gikk veldig bra, jeg brukte en uke på tilvenning. Den første dagen var jeg der noen timer sammen med henne, dermed økte jeg på til full dag alene noen dager etter. En ettåring venner seg som oftest til bhg fortere enn en toåring, dette fordi en toåring forstår mer. Men jeg la en klar rutine på levering i bhg som jeg fulgte hver gang, sa akkurat de samme tingene hver dag. "Mamma skal på arbeid, og Eva skal i bhg. Mamma kommer og henter deg igjen". Like viktig er å levere barnet med ett smil, og IKKE noe stakkar, eller snu i døra hvis det gråter. Jeg drøyde heller ikke avskjeden, en kos og klem og hadet bra. Hvis du drøyer, og barnet ditt senser at du gruer deg, ja da har du det gående. Vær blid og trygg, og det ordner seg helt sikkert!!
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk for gode råd, de skal jeg ta med meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå