leona81 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke hvor lenge den har vært på markedet, men den er vel sånn noen lunde ny?? Var på apoteket i dag, den koster 1100kroner, så jeg lurer på om noen har noen erfaringer å dele... Likte den manuelle pumpa godt, men lurer på om denne er like bra i og med at den skl fungere på strøm, batteri og manuellt? Erfaringer ønskes!!! Takk
3 skatter ute:) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 syns ikke den funket noe særlig, klumpen oppå var stor og tung syns medela sin swing var ufattelig mye bedre
leona81 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Okei... aldri hørt om den jeg... hvem fører den og vet noen prisen???
Lykkepiller Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Her er Medela Swing, litt lenger ned på venstre side. =) http://www.vitalhelse.com/
3 skatter ute:) Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 nå kan jeg skrive litt mer var så travelt i sted som sagt har jeg prøvd Avent sin elektrisk pumpe, den jeg kjøpte på tur hjem fra sykehuset, for den jeg hadde sett reklamer for. Så kom jeg hjem og begynte og bruke den, virket grei nok, men den var litt stor og tung den klumpen som motoren sitter i. Så etter kort bruk begynte motoren og stoppe, det gikk vist fukt i den. fikk ny pumpe, men den dro mye dårligere enn den først og det kom ikke ut melk nesten. Det er endel deler og sette sammen og jeg likte den ikke egentlig. Sugde meget dårlig, både med og uten silikon del.. Så kjøpte jeg en medela mini elektric, var grei den så lenge jag var hjemme og ved strømuttaket. Akk en bråkte mye, men gjorde ikke all verden det, bortsett fra at jeg måtte være i ett annet rom enn babyen, for hun ble skremt stakkars. men, på batteri dugde den ikke i det heletatt, 20 minutter så måtte det skiftes. Så fikk jeg faktisk en Medela Swing istedefor, de på apoteket syns det hadde vært nok for meg med så mange defekte og dårlige pumper. Da ble pumpe tilværelsen en helt annen. En fantastisk pumpe. Den koster ca 1100,- og selges på Alliance apotek- rose apotek (ved forrige baby prøve jeg dr. brown manuell og avent manuell, dr. brown sin knakk- var på sykehuset det da. den manuelle aventen var grei den.) men skulle jeg kjøpt igjen og vet det jeg vet hadde det blitt en medela swing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå