Gå til innhold

November: Hva kan dere ikke spise/drikke pga ammingen?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Synes det er så vanskelig å analysere meg frem til hva hun tåler og ikke tåler. Holder meg unna klassikerne; kål, erter, brus og kaffe.

Har spist litt sjokolade - er usikker på om hun reagerer på det.

Hva merker dere at babyen reagerer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke merket at han reagerer veldig på noe spesielt. Og jeg drikker både brus og kaffe innimellom, men aldri mengder. Holder meg unna løk og kål jeg også, men har spist ganske sterk mat, uten at han har reagert. Deilig at han ikke får vondt i magen av den minste lille ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jenta mi kanskje reagerer på brus, så jeg prøver å begrense meg litt der, det går bra med litt, men ikke masse. Jeg liker ikke kokt kål, erter eller kålrotstuing, så jeg bruker amminga som en unnskyldning til å ikke spise det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går mye bedre nå da, og i tillegg ammer jeg nesten ikke mer, men frem til den siste uken har jeg måttet holde meg unna så innmari mye, melke og meieriprodukter, løk, kåk, salat, agurk, tomat og gjær. i tillegg har jeg valgt å ikke drikke så mye brus, men det var ikke noe problem da, verre med melke og meieriprodukter-alt inneholder jo melk jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias får vondt i magen når jeg spiser mat som inneholder kål. I tillegg får han utslett når jeg spiser sjokolade. Har valgt å holde meg unna brus (for min egen del også......) men drikker masse kaffe, spiser sterk mat og ellers det jeg måtte ha lyst på. Bør vel holde meg unna sjokolade, men det er lettere sagt enn gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke spise løk og heller ikke drikke melk, eller spise ost.. litt gulost på brødskiven går greit, og litt fetaost, men ikke sånne smelly oster som man koser seg med på kjeks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye løk og sterk mat er ikke det lureste, men ellers har jeg spist det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...