Gå til innhold

Smiling...

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte bebisene deres å smile...

Lillemann er tre og en halv uke og har enda igjen å smile...iallefall på "komando"... Ser ut som han smiler om han har små knip... Men ikke ellers....*snufs* Vil se lillegutt smile snart jeg....:D

Han ser så søt ut når han "knipsmiler", så når han først setter igang med smilinga kommer nok mammas hjerte til å smelte...pappas og tror jeg,...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom fleire og større når ho runda fire uka... nuhar ho passert fem uka og smila som ei sol dagli :D Å gjett om vi smelta :D

Skrevet

Begge mine har smilt når de var to dager gamle. Det er noen som påstår at det ikke er smil når de er så små, men jeg vet bedre...

Skrevet

Jenta mi smilte da hun var to uker.Nå er hun litt over 7 uker og vi trenger ikke kjempe for å få et smil lenger:-)

Skrevet

Hun var cirka 4 uker da jeg fikk henne til å smile (og jeg var sikker på at det ikke var knip)

Skrevet

Min er 4 uker og har enda ikke fått ordentlige smil...tror bare det er knip...:( Håper det kommer snart...

Skrevet

Jenta mi er 4 uker til mandag, og hun begynte å smile for en uke siden. Gleder meg til hun begynner å le:))

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Håkon begynte å smile bevisst for 2 dager siden. Han er nå 9 uker, men var 7 uker og 5 dager prematur. Hadde termin 27. desember.

Vi holder nå på å dikke oss ihjel for å få flere smil. De er så strålende og varmer godt i hjertet!

Skrevet

Hihi, jeg gleder meg og... Er noen ganger han har kommet med antydninger til smil, men ikke sånn skikkelig...:)

Jeg duller og tuller og koser som bare det for å lokke det frem..hehe...:)

Skrevet

Idag har lillegutt smilt masse:) Var kjempestolte både jeg og pappaen:) Første gang han har smilt skikkelig.

Skrevet

Dattera mi smilte for første gang 1.juledag. Da var hun 2,5 uker.

Nå sjarmere hun alle med sine smil.

Noen ganger synes jeg også at det høres ut som om hun forsøker å lage latterlyder når hun smiler... det rasper liksom i halsen... (men, jeg er jo mamma så jeg kan synes så mye ;).

Og... så er hun kilen... ;)

Skrevet

Første gang jeg er helt sikker på ordentlig smil, da var han 2 uker. Nå smiler han som bare det til alle sammen. Er så god:-)

Smelter alle!!!

Skrevet

5-6 uker tror jeg.. litt treige her, men nå har vi titt-titt og masse flotte smil:o)

Skrevet

Carina var litt over tre uker da ho smilte og "sa" go go til pappaen sin da han bada ho:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...