Dotten Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Fikk ikke noe svar på mitt forrige innlegg. Tror det ble dyttet vekk gitt Kan du være så snill å se om jeg blir gravid snart. Hvordan svangerskapet går. Går jeg over tiden denne gangen også? Og ikke minst kjønn? Mange spørsmål... Sorry det altså. Takker og bukker så mye for svar. Tusen takk! Jeg: 160471. Han: 270464.
Dotten Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2007 Dytter litt jeg. Vet du ikke er tilbake før den 16. / 17. januar, men.......
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hei! Jeg ser graviditet på deg i mai/juni og at du får en gutt...det er umulig og si om du vil føde før termin...men slik det ser ut så ja.. Lykketil
Dotten Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 Tusen takk for svar.. Spennende. Vil bli gravid nå, men får vente litt og jobbe videre med saken da... he, he. Har blitt spådd her inne før, og det ser ut til at det blir 50/50 på kjønn sånn ca. Må nok smøre meg med litt tålmodighet da. Takk og bukker for svar Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå