Gå til innhold

Laserkondisert?

Kamillamor

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg lurte på om det var noen av dere som har erfaring med å føde etter å ha vert laserkondisert( fjernet en del av livmorhalsen)... Har hørt mangen skrekkhistorier om att man ikke får noen åpning pga arret og att legen må rive det opp..HJELP!! er kjempe nervøs for fødselen nå, og vet ikke om jeg tørr å prøve engang, kanskje jeg skal be om keisersnitt? Er i uke 35 nå og fødselen kan jo starte når som helst, og siden det er to som skal ut så er jeg ekstra nervøs.. HJELP!!

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg er laser konjisert etter å hatt celleforandring (cin3) og har fått en gutt som er snart 5 år nå etter det. Var overhodet ingen forskjell eller problemer under hverken svangerskap eller fødsel, så den historien du har hørt om må ha inneholdt andre omstendigheter i tillegg til laserkonjeseringen. Fikk vite i dag at jeg venter tvillinger og gleder meg stort og vet ihvertfall at det ikke blir noe problemer med livmormunnen i så måte. Eneste som kan være en faktor er hvis man i utgangspunktet har kort livmormunn før konjiseringen og så må fjerne mye ved konjiseringen, slik at livmormunnen blir kort og har mindre evne til å tåle tyngden/presset fra barnet(ene). Men det er jo ingen problem for deg ser det ut til, siden du allerede er i uke 35. Så slapp helt av og kos deg og gled deg til tvillingene dine kommer.

Mvh

Ann-Jeanette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...