Gå til innhold

Spiser de et middagsglass til et måltid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,5,5 mnd:) men bare et sånnt lite da:)

Skrevet

De gangene hun spiser det, spiser hun 2. Er litt over 10 mnd. Får somregel mat laget fra bunnen av:)

Skrevet

Som regel, ja. Hun er 8 1/2 mnd :)

Skrevet

ja min lille knert er 5mnd og han spiser ett middagsglass... neon som foresten har en fin oppskrift til hjemmelaget mat til di små?

Skrevet

Min er snart 8 mnd og han spiser ca et halvt sånn hipp glass. Lager mest mat selv og da blir tilsvarende tror jeg..

Han spiser to posjoner grøt også i løpet av dagen, av ca 150 ml vann.. spiser kanskje lite han da..

Skrevet

Ja,spiser helt glass hipp 6mnd middag. Han er snart 8mnd :) Skal prøve 8mnd glass nå snart,tror han skal ta det bra siden han ikke har noe problemer med brødbiter. :)

Skrevet

Jeg har så langt bare funnet et glass han virkelig liker og da spiser han hele glasset. (Hipp - Ris og grønnsakspurè med kylling). Ellers tar han alt fra et par t-skjeer til 1/2 glasset før han begynner å grøsse og ta etter skjeen. Da er han fornøyd.

Han blir 8 mnd denne uka.

Skrevet

Ja, 9 mnd.

Spiser kun 6 mnd glass da. Liker ikke klumper eller brød:-)

Skrevet

min spiste 1/3 middag glass er 7mndr, men han ble lei så nå vil han ikke ha i det hele tatt!

Skrevet

Ja som regel et helt glass. 8mnd.

Middag og frukt er det som er poppis her om dagen.

Grøt derimot, det er han lei. Og brød...ca 1/6 brødskive..

Skrevet

Nei, straks 11 mnd.

Hun spiser toppen halve, er ikke glad i middagsglass. Et under om hun spiser mer. Her forrige dagen fikk hun sitte med skålen foran seg og grise og putte fingrene i munn samtidig som jeg ga henne på skjea. Det funka, da spiste hun (men aner ikke hvor mye, det ble en del svinn ;) )

Skrevet

det har bare skjedd en gang å han er 10 mnd. han spiser halvt glass som regel

Skrevet

Min kan ofte spise ett eller mere. Han er 1 år.

Skrevet

8 mndr på lørdag. Spiser ikke et halvt et engang, men har 2 grøt- (frokost og kveld) og 1 brødmåltid i løpet av dagen. Har problemer med å finne noe middagsglass han liker, grøsser alltid ved første skje og det går trått... noen som har tips ved middagsglass event. oppskrifter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...