Bare jeg er meg :o) Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan "takler" deres babyer overgangen fra 6 mnd glass til 8 mnd glass.Min sønn bare brekker seg og spytter ut han.Er nok ikke smaken,men konsistensen. Jeg har fortsatt med 6 mnd glassene jeg,men han bør jo lære seg mat med klumper syntes jeg.' Flere med samme "problem"???
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jepp. Han brekker seg til han kaster opp. Ser ut som han blir kvalt. Så her går det kun i 6 mnd. glass eller finmost hjemmelaget mat. Har prøvd med brødskive i et par mnd. også. Noen ganger går det greit men som oftest skjer det samme som ved 8 mnd. glass.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Jaja det er vel ikke noe og stresse med egentlig:) Min tass er en reser på brøskiver da......hmmm:) Våre er jo født på samme dag. Har sliti litt med tenner i jula vi da,men nå er fortennene heldigvis framme:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jenta mi takler heller ikke helt 8 mnd glass. Dvs. hun gaper, men brekker seg og gulper mye av det. Synes hun ble mer løs i magen også... Så her er det også 6 mnd glass som gjelder
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Har også problemer med klumper i maten her. Vil ikke ha. Men jeg tar 8mnd glass i mikseren,så det blir klumpfritt og da spiser hun et helt glass på null komma niks:) er jo mer næring i 8mnd glass så vil at hun skal få i seg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå