Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 dette blir kanskje aktuelt for meg hvis jeg får en god jobb.. jeg søker og søker og har nå fått respons fra et par hold.. dette betyr at jeg kanskje må ut i jobb da poden ikke er fylde 10 måneder.. dette er en sjanse jeg ikke må la gå fra meg, jeg må takke ja.. finnes det jenter som vil være dagmamma for så små måntro?
prince and princess brud060609 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 noen må begynne og jobbe når de er det er du alene eller? jeg begynner når han er 10 mnd men funnet meg en kvelds jobb så da kommer mannen min hjem fra jobben og jeg dra på jobben.. grei løsning for 1 år eller 2.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 jeg er ikke alene nei:-) dette blir en 100% dagtid jobb, så vi er nødt å ha dagmamma eller noe slikt.. mannen min kan muligens forlenge sin permisjon litt, men ikke så mange måneder som 4.
Mammaen til E.S. Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal begynne som dagmamma i februar. Da vi både han og mi tulle være 9mnd. Mammaen til gutten må også ut i jobb. Så d går helt fint : )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg stiller i samme rekke som deg, søker og søker for synes det er viktig å ha klart. Får jeg ikke jobb før juni så ligger vi litt dårlig an...sparer så mye vi kan såklart...Har begynt å undersøke dagmammaer, søkt barnehage fra høsten, da er hun over året. Viktig å finne en bra dagmamma med få barn synes jeg da... Om jeg får jobben jeg har søkt nå så slutter jeg kl 14 hver dag, da føles det litt enklere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå