Juvena Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Min gutt er akkurat 6mnd og spiser grøt til kvelds ellers kun pupp. Men er kanskje på tide å øke med grøt om morgenen og? Når begynner man med middag til de?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Mi er nå 5.5mnd, får grøt hver kveld, har begynt å drikke mer, så lurer på om jeg skal gi henne grøt om morgenen også.. Har ikke begynt med middag enda, vi.. Kan vel begynne når som helst vel? 6mnd er jo en fin alder å innføre middag, er endel forskjellige snaker da.
Tita&Tage Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Ifølge helsestasjonen her bør de begynne med to grøtmåltider per dag fra de er ca 6 måneder. Dette for å få i seg nok jern....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 min er 5,5 mnd:) han får pupp om morgenen,grøt i 12 tiden,middag i 15-16 tiden og grøt og pupp i 7-halv 8 tiden. får av og til litt kosepupp om dagen også særlig før en blund eller hvis han har en dårlig dag..hehe;)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jenten vår er 5,5 mnd og får pupp om morningen Grøt og pupp i 11-12 tiden, akkurat begynt med middag i 14-15 tiden og mme på flaske kl.18 Vi ga grøt om kvelden, men hun våknet så mye på natten så nå har jeg kuttet det ut en stund og ser.Spiser og pupp kl.5 og som hun over litt før søvn på dagtid.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 gutten min er 6måneder(imorra) å han får kun et grøtmåltid på kvelden sammen med pupp!! har fått dette nå i vel 6dager!! på helsestasjonen fikk jeg beskjed om at om et par dager burde jeg innføre middag i tillegg!! i tillegg til pupp får han også en tåteflaske med kokt vann han kan "drikke" dagen gjennom! han storkoser seg med den flaska som han får holde selv! han drikker ikke av den, han tygger mer på den!! søler jo fælt, men det er jo bare vann så da går det greit!! men opplever ikke at han blir trøtt av måltidet, virker mer som han blir mer opplagt.. andre som opplever det??
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Min gutt på 6 mnd får mme til frokost, grøt med sviskemos til lunsj, hjemmelaget middag(potet, gulerot og brokkoli) et lite glass til middag, grøt med eple, aprikos eller nypemos og mme rett før legging. Ellers får han vann til hvert måltid og ellers når han vil ha. Har akkurat begynt å like vann
-carina- Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Her er det kun to spiseskjeer fruktmos og en teskje grøt... Så jeg fullammer nesten fortsatt. Gutten min er 5,5 mnd... ) PS. Samme tråden er inne på juli-klubben. Velkommen innom! )
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Snuppa er 5,5 måneder. Hun får 12 t-skjeer med grøt en gang om dagen, og 6 t-skjeer med fruktmos om kvelden. Ellers ammer jeg bare enda.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Dette lurer jeg også på, så dytter. Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå