Anonym*Gullklump* Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Min Tante hadde kjørt min fetter og min kusine i barnehagen om morgningen. De var ca 3år gammel da (to-eggede tvillinger). Min fetter hadde løpt inn i forkant av moren og søsteren fordi han måtte fortelle bhg-tanta noe. Han løp inn til hun i gangen hvor flere andre foreldre og barn stod og sa ivrig og glad. "Vet dokkar ka, Mamma har sex i bilen" De stod med store øyne alle sammen da min tante kom inn sammen med søstera, lillegutt snudde seg og sa "sant mamma, du har sex i bilen" lillejenta sier til broren "Det heter ikke sex, det heter kjeks" )
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 "Tante" skrives ikke med stor forbokstav midt i en setning. Og "morgningen"? Morgenen, mener du. Rettskrivningspolitiet.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Syns rettskrivningspoliti-folk er totalt latterlig... på BIM er det vel heller HVA man formidler som er viktig, ikke hvor riktig man har stavet alt...
VinterSol+2 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 hehehehe, måtte le av denne her. søt var den. En kamerat av meg hadde talefeil som gjorde at kjeks ble sex selv når han ble eldre... det endte med at han byttet ut ordet med "småkaker" hihi Og morningen er så vidt jeg vet en dialektbøyning av morgenen. Og jo, dersom en går ut i fra at barnet bruker Tante som navn på vedkommende, så kan det regnes som egennavn og skrives med stor bokstav. Kanskje ikke gramatisk korrekt, men bidrar iallefall til leseropplevelsen min! Haha, latterlig å henge seg opp i!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 Tante kan skrives med stor bokstav midt i en setning om det brukes som egenavn Nok et rettskrivningspoliti...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Dersom du skal rette pa hva andre skriver, rett i hvert fall riktig!!! Lille gutten elsker Å fortelle er den groveste feilen her. Ellers er der helt greit Å skrive tante med stor T når det brukes som egennavn.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Der i mot er det ikke greit å skrive "Ellers er DER helt greit"...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 Herregud, sier jeg bare! Voksne mennesker!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Fy fan, for nån troll nån av dokker e! Hørt om dysleksi? Ka om nån skriv feil pga. det?! Tænk litt me hauan dokkers! Æ syns historia va arti, kordan den skrives skit æ i! Æ forsto alt, å det e det viktigste!!! Hilsn ei me en bror me dysleksi!
*vilsågjerne* Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 La ikke merke til skrivefeilene engang jeg Morro historie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå