Gå til innhold

Dersom du kunne valgt vogn på ny....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ville du valgt, og hvorfor er du ikke helt fornøyd med den du har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ville jeg valgt den samme :)) Har en simo kombi vogn og er kjempefornøyd.

Skrevet

Ville valgt samme omigjen. Har Simo duo- perfekt størrelse når man må bruke baggen hele vintern, god plass. Er kjempefornøyd med den. Lett å ta inn og ut av bil (jeg har golf) enkel å slå sammen osv.

Skrevet

Hadde valgt TFK joggster twist so har romslig bagdel og stor sporstdel.Da hadde jeg hatt vogn fra 0-3/ut vognperioden

Elsker Simo'en min,men den blir litt klumpete og tung når vesla blir større.

Skrevet

Man er som oftes fornøyd til man prøver noe som er enda bedre ;O)

Har vogndilla og har dermed prøvd en del ulike vogner. Forløpig er TFK en sikker vinner på alle områder :o)

Skrevet

Jeg valgt ny. Da jeg fikk min første gutt får 9 år siden var vognen ikke så praktiske som nå, tunge og store. Og så fort han ble stor nok til å sitte kjøpte jeg meg en tralle som jeg brukte mye mer en den andre vogna. Så kom gutt nr 2 og jeg velgt heller å bære ham enn å putte han i den store ekkle vogna. Og når han ble stor nok var det rett over den tralla som han brukte til den ble utslitt. Så kom jenta vår i august og da var det skremmende og tenke på den store tung vogna. For det første tok den hele bagasjerommet på bilen for det andre var vi familie på 5 og hvordan skal vi få plass til alt når vi skal på tur, så da kjøpte jeg meg en Carena sport trall som kan legge ned hele ryggen på, la inni en tynn madrass og så hadde jeg en lett vogn, tok liten plass og som jeg kan bruke til hun må begynne å gå selv. Eneste jeg kunne tenkte meg og hatt på den som ikke er. Er den praktiske tingen med og snu køyreretning på vogna. Men jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

ville jeg valgt simo kombi xtra... har emmaljunga duo egde, en kjempebra vogn, stor god plass, men savner en lettere bag! Simo var dessuten vind og vanntett.. men blir nok dårlig med plass til baby og voksipose i simo bagen om vinteren! Hadde vogna skulle blitt mest brukt på sommeren hadde jeg definitivt valgt simo!!

men som vintervogn er emmaljunga best:)

Skrevet

Har simo duo og er VELDIG fornøyd sånn rent praktisk. Men ønsker meg bittelitt (eller mye) en vogn som ser litt sprekere ut... Den er jo litt kjedelig og tradisjonell da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...