Gå til innhold

Så ei utrolig kjekk vogn i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utseendemessig lik Bugaboo,med store hjul bak og små foran

-teleskophåndtak

-vendbar sittedel som var kjempelet å snu i et håndgrep!Den var faktisk så lett at du kunne bære med deg barnet i delen ;-)

-justerbart fotbrett

-fotpose og matchende stelleveske

-avtagbar bøyle med bare et par lette klips!

-god handlekurv under

-sele selvfølgelig.

-det beste;Prisen!! 2499,-!!!!

Hette noe sånn som Smartwheels tror jeg,på Babyshop i Hønefoss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje FirstWheels City Elite du har sett på?

Skrevet

Mulig den hete det,ja...vogna var skikkelig stillig,den.Synd den ikke passer til mitt bruk;-)

Skrevet

het den childwheels?? hvis du finner ut av det og vogna heter chilwheels (enten three ex jogger eller four ex jogger) kan du pliis si ifra til meg..? leiter nemli etter denne vogna men finner den ingen steder:(

Skrevet

Tror Spareland barn& utstyrsbutikk på Buskerud Storsenter forhandler childwheels,hvis jeg ikke tar helt feil da....Eller Rudo...

Fant en link til den vogna jeg så i dag,vet ikke om det er den samme men den var veeeeeldig lik!

http://www.babyjungle.nl/english-4wheels.htm

Skrevet

Vet hvilken du mener, GompaGuri, den heter Babytravel Smart og er en elendig vogn, hehe..! Drittung å trille og vanskelige forhjul å manøvrere, liten i sittedelen og for liten kalesje..! Venninna mi hadde den men solgte den igjen fortere enn svint :-) Så prisen er nok absolutt en refleksjon av kvalitet i dette tilfellet ;-)

Her er den du så:

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnevogner

Skrevet

Maraya18 - Rudo fører Childwheels, men tror de bare har tvillingvogna inne... Men de sender over hele landet, så du kan jo ringe dem og høre om de kan ta inn den vogna du leter etter? :-)

Skrevet

takk for hjelpen dere:) har sjekka opp med rudo,men akuratt nå har di kunn tvillingvogn:( og di vurderer og ta inn i februar muligens:S men skal ta og sjekke opp med spareland barn&utstyr i morgen og krysser fingrene for at di har den:)

Skrevet

Er det den Childwheel med dobelt framhjul? IKKE KJØP DEN! Jeg testa ut den for ca 6 mnd siden med guttungen i... Han satt ikke så veldig mye framoverlent, men det skulle bare en liten puff til før vognen nesten veltet! Jeg har en vogn i et annet merke som er nesten lik... Esprit Jupiter 3... De har den hos Rudo... Den er kjempestabil! Har aldri vært i nærheten av å velte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...