Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har nesten ikke melk, og har begynt på medisiner. Hun har fått pupp 1-2 g i døgnet siste mnd. Men nå skal hun ha en slurk hele tiden..Hun bli kjempesint og lei seg når jeg avviser. Hvordan gjøre dette på en litt vennligere måte???
Mari 74 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg sluttet å gi jenta vår pupp nå da hun var 20 måneder. Vi hadde holdt på rutinen med litt pupp før leggetid helt frem til da, men så ble jeg gravid, og da var det plutselig tomt i puppen. Gjett om hun ble sint når det ikke var noe å få, men jeg forklarte at det var tomt, og da fant hun plutselig sin egen løsning på problemet. Hun hentet flaske og MME i skuffen, og var såå fornøyd med den ideen. Vi har aldri pleid å bruke flaske, bortsett fra noen ganger når hun har hatt barnevakt, men disse ferdige, små kartongene med NAN2 var visst noe hun likte. Brukte det noen får kvelder, fikk flasken med seg i sengen, og så gikk vi over til vanlig melk etterhvert. Nå trenger hun ikke flasken mer, kommer bare på det enkelte kvelder, men det var ihvertfall en fin måte å endre rutiner på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå