Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har lyst til å ta med snuppen min på babysvømming. Men gruer fælt. Er en litt stor jente (str 48) og kroppen er jo ikke helt som før etter fødselen. Lurer på hva dere har på dere på babysvømmingen? Noen som bruker noe annet enn badedrakt? Ser ikke for meg å ta på meg det.... Må i vertfall være en som strammer inn litt, men finner ikke noe steder
LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er ingen sylfide og trenger sårt å ta av meg noen kilo. Men nå har vi meldt oss på ba bysvømming og jeg gleder meg :-) Har i grunn ikke tenkt noe på hva jeg skal ha på meg, men ser for meg at det blir en badedrakt, hva skal man ellers bruke? De som er der, har jo alle fått barn for kort tid siden, så vil ikke tro at det er noen missekonkuranse der akkurat... Jeg tror de fleste sportsbutikker har badedrakter i store størelser, men om de har "hold in" effekt, vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Ikke gru deg du.Jeg er veldig tynn selv og har det mmotsatte problemet.Men der vi går er det mange sm bruker bikinioverdel ig en shorts.Dessuten han jo alle som er dder nettopp født
LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Leita litt rundt og fant i alle fall en som har hold in http://www.bravissimo.com/bravissimo/ProductDetails.aspx?pid=BW01&cid=Swimwear_Swimsuits&language=en-GB
Tita&Tage Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Ingenting å bekymre seg for! Naturlig at kroppen er litt annerledes etter at man har fått barn. Alle som går på bebysvømming tenker nok på det første gang, det gjorde ihvertfall jeg. Men når vi går på babysvømming er det barna og deres lek i vannet som er i fokus. Herlig!!!!! Jeg bruker forresten badedrakt jeg og, uten hold-in. Kroppen får være som den er.... (Men som sagt grudde jeg meg litt første gang...)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er stor jente og skal gå på babysvømming med lillegutt etter påske.Det kurset som startet nå,var fult så vi må vente til etter påske.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk for svar og oppmuntring Ja jeg skal nok gå, og det er jo sant det med at alle har født. Det er nok værst bare man kommer seg dit
alvefrøken Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Kos dere på babysvømming! Det er så koselig for barn og voksne, så ikke la vekta di hemme dere!! Det finnes badetrakter som er som en slags boksershorts i buksa, hvis det kan gjøre at du føler deg bedre. Men uansett : Kos dere på babysvømming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå