Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Fødte for 3 mnd siden, ammer hele tiden også om natten. Gjett hva jeg fikk i dag???..............jo mensen!!! Den dritten. Bare flaks at det ble nok babyskrik i romjulen, så vi ikke fikk hatt sex....kunne blitt to rimelig tette dette og 3 barn på 4 år huff ......for jeg tenkte amming holdt som prevensjon i de 6 første månedene. jaja, da er det rett til legen og putte inn en spiral...for her er fødekanalen stengt i hvertfall 2 år.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hehe.. fikk igjen mensen etter 7 uker jeg. Måtte bare sende en sms til min kjære på jobben og si at noe var kroppen min klar for flere barn!! Syyyyke kroppen!!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk igjen samme dag som sønnen min ble 11 måneder! Skikkelig deilig å være uten mensen så lenge:)
Happy Ignorant Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Fikk den i går jeg, 4 mnd etter fødsel. Fullammer og nattammer flere ganger hver natt. Sist fikk jeg den 3 mnd etter fødsel (fullammet og nattammet da også jeg), og ny baby var på vei 8 mnd etter fødsel (...og jeg ammet jenta vår til hun var 11 mnd). Spiralen fikk jeg heldigvis satt inn på 6 ukerskontrollen denne gangen, mens jeg venter på en sterilisering av mannen... for her er det stopp!
2 Hærligheter! Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Samme her!! Min er 2,5 mnd,og tror du ikke mensen dukket opp?? Bare flaks at jeg begynte på p-piller etter 6-ukers kontrollen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå