Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg HER da som skal føde på Ringerike??? Ser det er noen som skal på UL på Hønefoss, så noen fler enn meg må det være :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jrg skal føde på Ringerike... Har termin 13.mai... Tror vi må være mange, for det var ett problem å få time til ultralyd i desember (fulle timelister)..

Skrevet

Hehe.. Okei! Føles som den eneste. Vet om ei til som har termin litt etter meg, men ellers vet jeg ikke om noen.. Jeg var på UL 4.januar. ;) Men da var det jo også fullt på venterommet. Hehehe

Skrevet

jeg skal føde på ringerike ca 11 juli! og skal på ultralyd 7 februar der =)

Skrevet

jeg skal og føde på RiRi!!! ;o)

termin 5 juni...

jeg var på UL der onsdag den 3januar jeg dah... ;o))

Skrevet

Gå litt overtid a ;) så kanskje vi er flere litt yngre som føder på samme tiden :D

Skrevet

tja, det var det dah...

har ikke såå lyst til å gå overtid,hehe.... ;oD

når har du termin? ;o)

1.gangs?

Skrevet

Har ikke så lyst til det jeg heller.. men større sjans for at jeg gjør det enn du tror jeg. Hehe.. Terminen står i navnet mitt ;) 1.gangs.. Derfor blir det vel overtid på meg..

Skrevet

herreguuud...

*ler av meg selv* ;oD

ser jo nå leeeenge etter at du har med terminen i nicket ditt da, hehe....

ikke treig jeg, neeei.. ;o)

snuppa ble født en dag før termin...

så håper på å føde rundt termin denne gangen og.. ;o)

Skrevet

Hehehehe ;) Har ikke termin så mange dagene etter deg, men tror alikevel jeg kommer til å føde etter termindatoen.. Mamma gikk overtid med alle tre. Og svigermor fødte samboern på terminen, og søstra hans 3 mnder for tidlig :s

Skrevet

Jeg skal føde på ringerike i juli.

Skrevet

Jeg har termin 6.april og skal føde på Ringerike. Tredjemann her:-)

Skrevet

Hehe.. Ikke lenge til det da;) er fortsatt i jobb bort på der jeg da ;) Ikke på føden selvsagt.. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal føde på Ringerike...

Har termin 11.mars.

Skrevet

Jeg skal føde på Ringerike sykehus. Har termin 28.mai. Venter jente nummer tre. Første gang jeg skal føde på Ringerike, så jeg er litt spent, men så lenge de har lystgass er jeg igrunnen glad til hvor jeg befinner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...