Gå til innhold

utdrivingsrefleks???


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

hva er egentlig dette?? og hvordan kan man vite om man har treg eller sterk eller vanlig??

 

er grønn på amming jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, her renner det litt etter at babyen har begynt å suge. Virker jo på begge brystene samtidig, så litt trasig på den siden uten barn :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på sykehuset sa de til meg at det tar alt fra 5 til 10 min før utdrivningsrefleksen setter i gang.. men det skjer noen ganger før det har gått 5 min her i gården.. kjenner liksom at melka kommer..

vet ikke om det var til så mye hjelp, men...

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at de suger i begynnelsen uten at det kommer melk når man legger dem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Renner som bare det her og...

i går putta jeg ei flaske under, og ut rant 30 ml fra den ene puppen og 20 ml fra den andre... dette uten å klemme eller melke i det hele tatt... så ikke noe i veien med utdrivingsrefleksen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som kjenner dette,men mange gjør det.Jeg kjenner den godt ved at det strammer skikkelig i puppene,og da spruter det melk.

Jeg vet jeg har sterk utdr.refleks fordi jenta har problemer med å svelge unna når melka kommer,og hun slipper også taket fordi det kommer så mye.

Men,når jeg ammet eldstemann,merket jeg inegnting til denne refleksen før etter 3 mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...