Gå til innhold

Flere som skal på ul på fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg, og jeg holder på å døøøø av spenning! Har tellet ned dagene i en evighet. Nå har jeg riktignok vært på 4 ul før i svangerskapet (bl.a. pga komplikasjoner), men denne gangen skal vi få vite kjønnet og det er jeg så spent på! Har ventet med å tenke på navn til vi har fått vite kjønnet, så jeg gleder meg til å surfe på ssb.no når jeg kommer hjem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg også skal på UL på fredag..:D

På Haukeland, hvor skal du?

Jeg har litt delte følelser om ul nå som den nærmer seg sånn...

men gleder meg mest:D

Skrevet

Jeg skal ikke på haukeland, men et annet sykehus på vestlandet. Vil dere vite kjønnet da?

Skrevet

Jeg skal på ul på fredag og er veldig spent. Har forresten også termin 15.06.07

Skrevet

Vi skal på UL fredag på Bærum....

Gleder oss masse begge to =)

Skrevet

Jeg skal også på UL på fredag:) Gleder meg! Håper også å få vite kjønn...

Skrevet

ja, vil vite det:D

klare ikke vente.. men tror vi vil holde det for oss selv...

men det er jo litt praktisk og da...

en annen plass en Haukeland, hm...nesttun?

Skrevet

Har forresten termin i 29 mai, ganske sent ute med UL...

Skrevet

JA! og jeg også er bare SÅÅÅÅÅ spent. Nyskjerrig på den lille som sparker der inne og er vi heldige får vi vite kjønn også. Ville ikke det sist, men denne gangen har jeg kjempelyst :-)

Skrevet

Så spennende da, da er vi en gjeng som skal i morgen! Vi får oppdatere hverandre hvordan det går da. Jeg skal kl. 14.30 og skal rett på jobb etterpå, så får ikke kommet inn her før lørdag. Kommer sikkert ikke til å klare å konsentrere meg på jobb den dagen :-)

Kaktus: Skal du på ul i USA, eller er du kommet hjem til Norge nå?

Tirili: Jeg skal på ul i en annen, litt mindre by enn bergen. Vil ikke si hvilken, for jeg vil ikke at noen skal kjenne meg igjen her. Det er flere jeg kjenner som vet at jeg bruker denne internettsiden, men vil ikke avsløre nicket mitt :-)

Skrevet

SKal på ul i USA, men reiser hjem til Norge om noen uker. Lurer fælt på om det er annerledes her enn hjemm. Har blant annet fått strenge beskjeder om hvor mye vann jeg skal drikke på forhånd og når. Sånn er det ikke hjemme :-)

Skrevet

Jeg skal også på ul imorgen!

gleder meg..

gruer meg..

gleder meg...er spent!!!

uuuuæææ...håper jeg får vite kjønn! og viktigst at ALT er bra... !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...