*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei=) Hvordan går det? Har du fått ringene enda? Er så spent på om dere har blitt forlovet! Nå får vi kanskje et eget forum, det hadde vært fint=)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg også lurer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Heeeei jenter=o) Nei, har ennå ikke fått ringene... Var innom butikken idag, også... Der hadde de fått tlf fra levrandøren at de hadde klart å kaste, KASTE, kvittering på at det hastet...hmfr... Sinna nå ja...=o( Men jeg skulle vist få dem på lørdag eller på mandag... Pokker og altså... håper de kommer på lørdag... De sendes jo på rekomandert, så er litt usikker på hvor lang tid det tar... Kommer jo fra utlandet så sendes det til Bergen først, så hit da, til Strømmen... Er visst spesilat bestilling jeg har da... Siden det er med stener... Trodde det var det samme jeg, menmen... Må nok bare smøre meg med ennå mer tålmodighet... Eget forum? Har noen sendt inn forespørsel?? hvem?? Når?? Hehe... er en stund siden jeg har vært her igjen... Farlig, kan gå glipp av noe...=o) Men må stikke igjen men kommer tilbake i kveld, regner vel med rundt åtte-ni... Klem til dere go`ingene=o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Er det mulig da!!!?? Kaste kvitteringen på at det haster *argh*! Håper du får dem til lørdag da:) Samboeren din skulle bar visst hva slags planer du har;) Bare Ine har sendt mail til moderator om at vi som ikker er prøvere enda vil ha et eget forum. Så håper vi får det! Er en del som ikke er prøvere. Fy søren, må bare få ut litt frustrasjon her! Venninna mi møtte en fyr for første gang for fire dager siden, og de snakker allerede om barn! Det er selvfølgelig helt sykt, men jeg får jo gnidd inn hvor frustrerende det er at sambo ikke vil etter nesten 4 år! Sorry, blir bare litt oppgitt både over henne og sambo. Snakket noe mer med sambo om baby? Stor klem=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Hei igjen=o) Ja, jeg leste innlegget til Bare Ine her et sted... Så bra at det skal bli tatt opp på neste møte da... Håper det går igjennom...=o) Ja, håper ringene kommer på lørdag, så blir det frieri på kvelden...=o) Hadde så store forhåpninger da jeg kom innom butikken idag... Ble sååå knust da jeg hørte at de ikke kom før senest på mandag...=o( Så fikk ikke med meg alt hun sa... Dritt ass...=o( men hun sa de kunne komme på lørdag da, så da måååååå dere krysse fingrene.... Vil gjerne være forlovet til mandag...=o) Hæææ!!??? Etter 4 dager bare, neihi, det ville jeg ikke ha trodd på...Kan de bare ha snakket om hvor mange barn de vil ha og sånt tenker jeg... Gjorde det samme med sambo... sankket litt om fremtiden...Menmen,,, ikke vet jeg...=o) Hehe, vet hva du går igjennom med din sambo... Håper jeg bare nå får med min snart... som du sikkert har sett så har jeg lagt inn et innlegg her et sted..=o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Er så kjedelig å vente på noe også tar det så laaaang tid! Lørdag er jo en fin dag å fri på da, håper du får dem til det. Tenk at du kanskje er forlovet før neste uke!=) Krysser fingrene for at du får dem på lørdag! Kan jo hende hun overdriver litt... De hadde sett på vogn så vidt jeg forsto. Og han ga henne angrepille og mente hun kunna ta den hvis hun ville... Helt sinnsykt. Håper virkelig ikke de får unge etter 4 dager for ungen sin skyld. Ting må jo være stabilt og sikkert da. Håper hun har misforstått eller overdriver. Så innlegget ang moren din. Koselig at hun er så positiv! Håper du får med sambo til slutten av året da=) Dere er jo snart forlovet og da kan det jo hende han er klar for en til i løpet av året=) Blir så sinnsykt frustrert pga sambo! Ganske oppgitt over meg selv og. Skulle ønske jeg bare kunne la være å tenke på det, og ikke få lyst på det før om noen år... Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Ja, vi krysser fingrene for det en og det andre..hihi...Mammaen min er såå god da...=o) håper hun bare tuller... Men så er det jo noen da som finne kjærligheten etter så kort tid da... Ser du har tatt bort pp bak nicket ditt, har dere sluttet eller begynt å vente igjen?? Men du skal se at det skal gå gret etterhvert... Finne på noe hele tiden jeg for at jeg ikke skal tenke på ringene eller baby... Har ikke spurt sambo noe ennå nei, ang baby.Tror jeg venter til etter at han kanskje svarer ja...=o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 Han ga meg liksom muligheten til å prøve i 3 mnd. Det var så slitsomt å tenke på at jeg måtte bli gravid innen 3 mnd hvis ikke ble det ikke noe på lenge. Så jeg sa til sambo at enten får vi prøve ordentlig eller la være. Jeg håpet jo selvfølgelig at han skulle si at vi skulle prøve, men det gjorde han selvfølgelig ikke. Så jeg starter på pilla når tanta kommer, så hopper han av i svingen fram til det. Nå får jeg ikke lov til å ta opp temaet baby på 2-5 år:( Jeg må begynne å finne på ting for å ikke tenke så mye på det. Skal begynne å trene og nå begynner studiene igjen, så da blir det litt annet å tenke på. Slitsomt hvor hekta man blir på tankene om baby! Sikkert lurt å vente til etter han har sagt ja=) Da ser han hvor sterkt forholdet er, og forhåpentligvis gir det han lyst til å prøve. Håper så veldig at du får en spire snart! Forlovelsen kommer vel til å oppta tankene dine en stund, så da får du kanskje litt fri fra babytankene;) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 God morgen snuppa=o) Ja, får nå hverfall noe annet å tenke på enn baby da... MEN det er noe som gjør at jeg automatisk tar meg til magen og koser, så det ligger litt sånn i bakhodet...hehehe... Sambo var slem mot meg i går da... Hadde fått en genser av mamma som vi fant når vi var å shoppet igår... Tenke jeg skulle prøve den hjemme før jeg vasket den... Kan si at den satt veldig slim... Trang...=o) For å gjøre historien litt kort så har jeg litt mage igjen, etter fødselen for 3 år siden... Pluss litt mase godt da, så har en fin liten " bolle på magen, hvis du skjønner... Vel tar på meg denne genseren, kjempe kul var den og spør sambo da...Om denne var kul da... Han sier:" du ser gravid ut den genseren"... Jo takk bare gni det inn... Hehehe... Måtte le da ja... måtte jo spørre han om han seriøst mente det, ja sa han... hehehe... tror jeg kommer til å vente med å bruke den genseren da...Hihi... Vel hvis det går som det gjør nå så er vi vel gravide sammen om noen år...hihi...Men jeg hadde seriøst ikke begynt på pilla...(*kremt* noe jeg ikke har gjort heller) Men for at du skal få mest mulig stabil syklus da... Har du for klart han det eller?? Hva var årsaken til at du "fikk" 3 mnd på å bli gravid?? Kjenner jeg blir litt irretert her... Noen tror visst at det er en runde i senga så blir man gravid (vel for noen så er det det, men ikke alle) HUsker ikke hva du fortalte meg... Glemmer fort når det er så mye å tenke på..=o) Og hvorfor vente 2-5 år? Er det samme som min eller? At det er med tanke på at han ikke er helt klar eller er det mest pga økonomien?? Ble masse dette, håper du orker å lese da...=o) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Dytter.... Kan jo hende det skjer noe løpet av dagen=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå