Gå til innhold

Har dere like mye melk i hver pupp?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lite i den ene puppen, merker at guttungen svelger lite og når jeg pumper kommer det are en tredjedel av det som kommer i den andre.. Hva kan jeg gjøre for å få mer melk? Legger alltid gutten til på den med lite i første for å få litt ordentlig suging der, men har ikke hjulpet til nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7726231-har-dere-like-mye-melk-i-hver-pupp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mere melk i høyre enn venstre pupp... Alikevel er det nok melk i den puppen som det er minst melk i. Det er sjelden jeg må tilby Evelina begge brystene, det er heller sånn at hun ikke tømmer puppene så jeg har veldig mye melk.

Jeg pumpet meg veldig mye i starten fordi da klarte hun ikke å suge. Da pumpet jeg meg annenhver time, og jeg tror det er sånn jeg har fått så mye melk. Jeg fortsatte å pumpe en stund etter at melken sluttet å komme også i begynnelsen etter råd fra sykehuset. (jeg hadde nemlig ikke så mye melk i begynnelsen). Jeg må fortsatt pumpe meg til tider, fordi jeg er nødt til å få tømt brystene skikkelig innimellom.

Så det er kanskje vært et forsøk og pumpe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...