Gå til innhold

Hun er så snill!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jenta mi på 16 mnd er snill, veeeeldig snill. Og da mener jeg ikke slik som mange tolker det, altså sover og spiser til rett tid og rett sted (hun gjør det også da). Men det jeg mener er at hun er så utrolig god og snill. Hun stryker hånden og klemmer ofte på oss foreldre, og andre barn og voksne, hun vil tydelig være god og kose. Og hun er så kontaktsøkende, og legger ofte opp til at andre barn skal bli med henne, sitte sammen og leke ved siden av hverandre. Og nå er hun der at det er gøy med å kaste alt i gulvet, rote til osv. Og enkelte ganger når det går hakket for langt, og jeg til slutt tar i med streng og litt forhøyet stemme, ja da holder hun opp umiddelbart. Selvfølgelig, hun er en ettåring, og er også lei seg og sinna til tider, Men jeg får nesten vondt av henne fordi hun er så kjempegod! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo flott at hun er snill! Jenta vår er også det (18 mnd.) Stanger hun i bordet og slår seg f.eks. så må bordet få en kos etterpå (for det fikk sikkert også vondt..) Det er faktisk noe hun begynte med helt selv. Nå begynner vi å merke mer at hun kan være skikkelig trassig og. Utrolig at en slik liten en kan ha så sterke meninger om det meste. Men fortsatt er hun egentlig bare god og snill. Slår eller biter ikke, river ikke ned ting, koser og klemmer og er bare verdens goeste. (Syns selvsagt jeg... :) )

Skrevet

Så koselig,da =)

Jeg har en som kløner,slår,biter og stanger.....

Men jeg har hatt "englebarn" før i verden, da de andre var små.

Mine 4 første gjorde aldri noe sånt. Spesielt jentene var utrolig gode og kosete! Men har da fått igjen fullt monn da de ble tenåringer, så jeg ville bar si en ting til;

NYT det ;o)

Håper puttelutten min snart slutter å klore,bite,slå og stange....vondt,jo!

=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...