Gå til innhold

Noenher som har psoriasis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med psoriasis og lurer på om det er flere her ute som er det? Hvilke medikamenter/kremer bruker dere under svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) jeg er også plaget med det,men bare i hendene... Jeg har fått tilskrevet noe som heter Dermovat. Det er sterkt,men det er ikke skadelig når jeg har så lite som jeg har... Er du veldig plaget eller? Er noe dritt å ha det her....:(

Skrevet

Er ikke plaget selv med vi behandler en del av våre gravide og ikke gravide kunder med følgende 2 naturprodukter: Zona ekstra skin repair og Logan Hudkrem.

- begge har dokumentert effekt, men har ikke lov å si det pga at de ikke skal være legemidler!

Zona inneholder ingen parabener, og er derfor det jeg vil anbefale mer enn Logan, men det er en smaksak. Kan kjøpes hos Bandagist og på helsekost!

Skrevet

samboeren min har dette..han er jo ikke gravid..men jeg vet at det som hjelper masse er rett og slett å ta vekk de døde hudcellene og bruke en deilig fet krem..smøre deg gjevnlig..lettere å holde det vekk lissom..

Skrevet

Takk for svar!:) Ja, jeg har ganske mye psoriasis. Har nesten ikke en normal hudflekk fra knærne og ned, og fra armhulen og ut. Rart, men har ikke en eneste flekk på resten av kroppen. Jeg bruker Elocon og Dermovat, men liker ikke å bruke det nå, så jeg tar vel meg en tur på helsekost for å kjøpe de kremene jeg ble anbefalt her!:)

Skrevet

Jeg har også psoriasis. For tiden bare litt på albuer og knær. Erfaringsmessig vet jeg at jeg faktisk blir bedre når jeg er gravid!!!!!! Utover det bruker jeg helst bare feite kremer som Apobase, locobase f.eks. Disse holder det hvertfall fuktig.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...