Gå til innhold

Mitzy - hvordan går det?


Steinbukk77

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med deg?

Har du vært til legen og fått UL?

 

Tenkt på deg i dag da jeg syns du fikk hårreisende dårlig behandling hos legen i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Var på sykehuset på onsdag og fikk UL. joda, gikk som jeg følte på meg ikke bra. Det var en MA og det hadde dødd i jula:( Så neste gang(hvis jeg blir gravid) håper jeg på berde tiltro og forståelse når jeg blir bekymret. Unner ingen og gå slik! Så nå venter jeg på pille på sykehuset på søndag og 4 på tirsdag og gruer meg helt j.... Grått i dager og ble sykemeldt da jeg ringte legen på igår(aner jeg en smule dårlig samvittighet?) Han var plutslig sååå forståelsesfull og skjønte at jeg ikke orker og surre på jobb og være naturlig med ett dødt foster i magen:(

 

Tusen takk for at du tenkte på meg, det varmer hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei så trist.

 

Det aller værste er nok over. For den ventingen da man vet at ikke alt er som det skal er uutholdelig. Har vært igjennom to slike uker jeg også, hvor jeg faktisk gikk og forventet at svangerskapet skulle gå til helvete, men alt var veldig normalt på UL. men plutselig levde ikke den lille gutten lenger...

Men husk å sørge så lenge du vil, det er lov å være nedfor. Trenger ikke å spille tøff, fordi dette gjør vondt.

 

Fint at du ble sykemeldt. Man skal ikke være på jobb da man er i en slik situasjon. Da har man mer enn nok med seg selv. Og du vil jo også få fysisk vondt da du får pillene.

 

 

Tenker på deg nå. Du må ta vare på deg selv og mannen din. Gråt sammen, det er godt. Delt sorg gir halve smerten.

 

Mange trøsteklemmer fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mitzy - det var forferdelig trist å lese! Er ikke så mye annet å si enn at jeg håper ting order seg etterhvert for dere og at det sitter en spire hos deg igjen snart (hvis du ønsker det). Verden er jammen urettferdig!

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...