Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Rett som det er brekker han seg. Det er helt forferdelig å se på. Men det er ikke alle ganger det kommer noe opp. Han gulper vanlig og. Er det normalt at de brekker seg? I tillegg er gulpet veldig tynt og blankt i dag. Betyr det noe? Hilsen bekymra førstegangsmamma
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Omgangssyke? tenner? de bør ikke lage brekkeseglyder, da er det spying på gang, men hvis han får til å beholde noe nede er det sikkert ikke noe farlig.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Nei ikke omgangs og ikke tenner. Han er seks uker, og har vært sånn så og si siden han ble født. Det er ikke slik at han blir underernært eller noe. For det er bare innimellom det kommer opp noe, og kommer det mye, krever han gjerne litt mat igjen etterpå.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Åja, da kan det være at lukkemuskelen ikke er helt som den bør. Nevn det for hs på 6 ukers kontroll så finner de ut av hva (hvis noe) som bør gjøres.Så lenge met går inn og blir der er det ikke noe mer akutt enn det hvertfall:)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har også tenkt på lukkemuskelen, men jeg har jo ikke peiling på sånt. Skal nevne det på kontrollen ja:) Tusen takk for svar.
Mammen_te_Hallvard Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 slik har min gutt d også. HS å lege såg på han i går, når vi var på helsestasjonen. dei sa at somme hadde d slik, m at vi ikkj skulle bli engstelige for han hadde lagt godt på seg. var 3500 når han blei født og vog no 6500. har også vogst 9cm:)så eg har ikkje ein liten gutt lenger. HS lurte kanskje på om d var pga formasse mat brekningane...ikkje veit no eg...han vil ha han får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå