Gå til innhold

phil and ted e3

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor lang den er når den er sammenlagt?vet ikke om vi har plass i bilen..men har fryktelig lyst på den..

må man ha madrass oppi til den nyfødte?eller holder det med sånn bag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempefin! Særlig den røde. Det eneste som er litt trist med den, er hvis du møter folk ute som vil se minsten... hvis h*n sover, blir det veldig vanskelig å vise frem, må jo dra ut hele bagen!

Jeg vet ikke hvor stor den er sammenslått, men det står vel på en webside. Du trenger ikke madrass, kun den bagen, som er veldig polstra og fin.

Skrevet

hei! jeg har den vogna.. jeg orker ikke gå å måle den nå, men det er den enkleste og minste vogna jeg har vært borti sammenlagt..vi har ikke stor bil, og den passer fint baki.. mamman min har en liten polo, og den kommer fint inni der.. den er kjempelett å legge sammen og du kan og ta av hjulet foran om du trenger å gjøre den enda mindre.. det er ikke vanskelig å gjøre.. den er supergod å trille og jeg er kjempefornøyd med den! det eneste som er dumt med den vogna er prisen.. synes den er dyr.. men vi får to tette og det er det beste alternativet på søskenvogn jeg har funnet. og jeg vet om mange som er veldig fornøyde med den!

vi har kjøpt grå/svart vogn og har limegrønnt tilbehør som bag, pose og stelleveske :)

Skrevet

tror den er 96 cm lang sammenslått. Men til deg som har vognen. Jeg syntes den virker litt slarkete jeg?!?! er liksom så vinglete virker det som. Hva syntes du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...