Susanna :)) Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei! Hvordan går det med deg? Jeg håper kvalmen har gitt seg helt og at du og spiren din har det kjempefint! Jeg er nå sykemeldt på grunn av forkjølelse, hoste + kvalme. Prøver å spise ofte men det er ikke alltid lett................. Ja ja, sånn er det bare.........Har du forresten vært på svangerskapskontroll? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7725921-li-lialle-gode-ting-er-3/
elly belly Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei susanna ) Jeg var faktisk i kontakt med St. Olavs for å høre om jeg fikk komme inn på ny ultralyd time. Jeg ble oppringt i går, men da hadde kvalmen etter to døgn kommet tilbake og jeg hadde nettopp kastet opp. Så da følte jeg ikke at jeg trengte den. Men i dag føler jeg meg ikke kvalm igjen, så jeg blir ikke klok på symptomene mine. Kanskje det beste ville vært ny ultralyd likevel, slik at jeg fikk beroliget nervene og forhåpentligvis sett at alt står bra til med den lille. ) Jeg bekker snart over til uke 9 (jippi) og leste på babyverden.no at det er vanlig at kvalmen begynner å gi seg da. Jeg er stadig like trøtt om ettermiddagene og trenger et dupp på ca. en times tid. Så det er jo et godt tegn. ;o) Noen ganger skulle jeg bare ønske at det fantes en AV knapp på tankevirksomheten min, slik at jeg bare kunne nyte denne første viktige perioden i vår babys nye liv...! Men det er nok mine tidligere erfaringer med en MA og en SA som gjør meg ekstra nervøs. Jeg er foreløpig sykmeldt ut denne uken, så vi får se om jeg orker å begynne på jobb igjen eller om jeg forlenger sykmeldingen med en uke til. Hvordan står det til med deg bortsett fra hosten og kvalmen? ) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7725921-li-lialle-gode-ting-er-3/#findComment-7726047
Susanna :)) Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei igjen! Det er sikkert bra å få en UL-time, bare for at du kan få slappe av og puste ut. Det er bare så utrolig slitsomt å være bekymret............. Visste ikke at du har hatt både MA og SA, håper virkelig at det går kjempebra denne gangen! Det gjør det helt sikkert! Vi var på UL forrige uke; det var både en fantastisk og en litt rar opplevelse...... Jeg har en nydelig, perfekt spire og en bitteliten spire nesten uten fostersekk. Begge har hjerteaktiviteter. Det kan gå begge veier sa legen. Den minispiren kan enten komme seg eller takke for seg. Men det var utrolig stor forskjell på de to! Sukk........ Så hvis du finner avknappen på tankevirksomheten så er jeg meget interessert i å få vite hvor i kroppen finnes den, hihi...... Fikk ny time 31.januar, men i går måtte jeg bestille en "ekstra" UL på 15.januar. Jeg MÅTTE bare det....... Skal gå å spise litt nå, det er helt nødvendig...... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7725921-li-lialle-gode-ting-er-3/#findComment-7727554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå