Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 ...... Eldstemann er stort sett veldig snill, sjarmerende og morsom. Blir ekstra hyggelig å være med så lenge han får viljen sin til enhvert tid. Dersom han får tømme alle kjøkkenskuffer og - skap, får du verdens blideste lille gutt. Yngstemann er veldig lett å ha med å gjøre så lenge hun får henge fast i puppen 24-7. Anyone?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hehehe, ring nanny 911 så kommer hun og reparerer de for deg..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Du får heller be barnevernet om hjelp til dette, du finner de på kommunehuset der du bor. Ellers er det vel ingen overraskelse at det er slitsomt å ha barn til tider, men jeg har ikke ville vært de foruten!!
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Hehe. skjønner at selv om man er veldig glad i sine barn, og ikke ville v'rt de foruten. Så har man sikkert tiltiders hatt lyst til å gi bort de ( ikke bokstavlig da), på samme måte som man tiltiders har hatt lyst til å gi bort sin pent brukt mann.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Á propos gi bort mannen sin: Jeg spurte svigermor en gang om hun ville ta inn sambo på service. Hun sa nei fordi hun mente at garantien hadde utløpt...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 he he he. Vittig hovedinnlegg. Men enda vittigere med alle de "sure" svarene... Dere som er fulle av energi og overskudd, og nyter livet med en, to, tre, fire og fem unger og aldri blir slitene må bare være helt fantastiske mødre... men hører nok til fåtallet... Det er lov og svippe innom sånne gi bort tanker av og til. Er nok ikke et grusomt mennesket fordet..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Tror man trenger litt galgenhumor. Rett og slett for å holde ut innimellom... Er ikke noe galt i det.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Tror det er mange som mangler litt humor her ja Til HI, hold ut, det blir sikkert bedre etterhvert. Sender over en klem jeg )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #15 Skrevet 10. januar 2007 jøsses...blir nok min tur en gang å auksjonere bort eller gi bort også..men foreløpig så går d glimrende:D hehe
Candy girrrl Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Ja min standardreplikk de kveldene jeg er helt kake er at de selges til høystbydende ) Men jeg er likevel så avhengig av de at jeg velger å ha alle tre hjemme (tre på tre år) på dagtid enda pappa mener de bør i barnehage så jeg ikke sliter meg ut.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, dritbra=) blir bedre etterhvert skal du se.. =)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 hahaha.. har nesten satt inn annonse på finn.no mange ganger jeg!! noen ganger er ungene et herk uten like og jeg ønsker meg langt bort med en god bok og litt rødvin:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå