catine Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er høygravid!Jippi:) Har termin 18.02, og lurer på når dere pakket/har tenkt å pakke sykehusbagen til deg + babyen?
MammaAskepott Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Heia, har begynt å tenke på kva eg skal ha med, og skrivet ei liste. Men pakker den nok ikkje før det er to veker til termin ca (14.02). Lista er grei å ha i tilfelle nurket skulle finne på å koma før, og mannen må pakke...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 hei. Jeg har termin dagen etter deg og tenkte å begynne å pakke den når det er 21 dager igjen. jeg satser på at hun har tenkt til å holde seg her inne frem til det iallefall:)
catine Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Hei og takk for svar dere:) Kanskje vente noen uker til da før jeg begynner å pakke..
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg begynte å pakke bagen tidlig, har lagt nedi litt etter litt. Nå er den så og si klar, bare et par små ting igjen, men det viktigste har vært på plass lenge. Er i uke 37 nå. Jeg ville være litt tidlig ute pga lang reise til sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå