Gå til innhold

Begynner konsekvensene av drapsvideoen av saddam å bli store nok moderator??

Anbefalte innlegg

Nå har den som filmet blitt tatt, og vil bli straffet. Barn leker henretteslen av Saddam og holder på å bli drept, krigen trappes opp i Irak osv osv.. begynner det å bli grunner gode nok til at dere vil slette linken nå?? Det er flere enn meg som mener dette.. sist innlegg gadd dere ikke å svare meg på engang..... så hadde satt pris på svar nå....

Fortsetter under...

Oi.... Det var da voldsomt til agresjon, da! Men HI, tror du det er bare DiB som uheldigvis har vært med å spre denne videoen? Synes ikke du kan legge all skyld på DiB, gitt, har du sendt slike meldinger som HI her til alle som har bidratt til spredningen av denne videoen, eller? Det går nok over med barnas lek, skal du se, nå når nyheten er i ferd med å falme.

Aggresjon?? Nei men er oppgitt over at moderator ikke kan slette dette. har vel ingenting med barn i magen å gjøre?? Har ikke sett denne videoen noen andre steder. Men hva er det for et spørsmål egentlig?? Mht barns lek så har vel barn akkurat starta med denne leken.. tragisk spør du meg.. og vi får håpe at ingen flere dør... Og for å svare på det, så tror jeg ikke bare at BIM har spredt denne videoen, men de har valgt ågjøre det, og det synes jeg er moralsk forkastelig.. Men igjen det er nå min mening så kan du få mene det du vil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...