Arb.ledig husmor Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal snart få p-stav, og lurer på om dere som har eller har hatt det har hatt noen problemer med den, og om dere har hatt proplemer med å bli gravid igjen etterpå? Og kor lang tid det tok i såfall?
Brura Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Jeg kunne bare ikke la være å svare deg på innlegget ditt... Jeg hadde P-stav for ca 2 år siden, og var veldig misfornøyd. Jeg hadde mensen sammenhengende i 7 mnd etter at jeg satte den inn, og da jeg ville fjerne den så fant de den ikke. Jeg holdt på i 2 mnd med å fly til div MR undersøkelser, og måtte ta masse prøver for å "bevise" at den var i kroppen min. Det hele endte med en tur til Stockholm (sammen med ansvarlig lege for produktet her i Norge), der jeg fikk den operert ut på Danderyd sykehus. Dette er vel ikke gjennomsnittserfaringen for dette produktet, men jeg ville bare fortelle min historie. Lykke til uansett hvilken avgjørelse du tar!
Arb.ledig husmor Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Hvilket merke var det? Tanken på at den kan forsvinne har ikke streifet meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå