krokofant666 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvis nei, når slutta dere? Synes de blir så stygge for tulla står oppå den og hopper før hun sovner.
fjellsnipa Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har en som er ganske stiv, også har jeg tatt endel av den og stukket ned langs madrassen rundt hele, da holder den seg bedre på plass. Synes det er ganske kjekt enda, ellers stikker små føtter og armer ut av sprinklene når hun sover..
Torpekjærringa Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg tok den vekk for en liten stund siden - men snuppa ( 18 mnd) haddde da en dårlig periode med søvn - så jeg satt den på igjen - og utrolig nok så sover hun som en stein igjen ) Så den får bli på litt til her i huset ;o)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 har den enda ja... snuppa er 14mnd... slipper jeg gå inn å plukke opp smokkene som har falt ut av sengen! ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Snuppa mo er 18 mnd og vi fjernet den for en uke side. Den var myk så den var ikke mye til hjelp lengre
Candy girrrl Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Som noen over nevner, så er det en grei måte holde smokkene på plass. En seng med sengekant som er på plass er finere enn uten. Og jeg irriterte meg sånn over at den hang som en lefse. Så jeg vevde sengekanten igjennom en del av sprinklene i senga. Nå sitter den mye bedre og det skal mer til før den løsner.
blond Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Ja, for han legger seg helt inntil sengegrinda og da blir det for dumt å slutte med den. Har ingenting å si om sprinkelbeskytteren blir stygg så lenge den gjør nytta si.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Vi bruker. Han er 13 måneder. Den bare ramler ned da, han drar den jo ned, men han får ikke sove uten den i senga. Han ligger alltid med hodet helt oppi sprinkelvernet. Vaska den for noen dager siden, og da var det en natt eller to han ikke hadde den i senga, og da tok det evigheter før han fikk sove!
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Vi bruker den fremdeles. Gutten vår er 15 mnd. Syns senga blir så "kald og naken" uten. Virker så utrivelig for gutten vår å ligge i senga uten. Til storebror brukte vi den til han "flytta" ut av senga som 2åring.
-Petrine- Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Ja, vi bruker den til J på snart 19 mnd. Ellers stikker armer og bein ut og smukkene detter i gulvet. Vi har av merket Babydan og er veldig fornøyd med den. Kommer ikke til å ta den vekk med det første.
brooklyn Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 vi har en sånn tynn myk fra jysk som ikke gjør den stoore nytten lenger, men siden han ligger opp ned bak frem i løpet av natten, har han ihvertfall en liten buffer mellom hodet sitt og sprinklene. Til nestemann skal jeg ha en tykkere variant. Nå er hele greien most fordi han står på den...Men det var det med hodet mot sprinklene, da..
Ranveig R Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Vi gjer det - synest det ser så kaldt og "nakent" ut utan. Men småen er veldig snill med den, så den blir ikkje krøllete og stygg. Kjem nok til å ha den der ei stund til. 16 mnd no snart.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Hun kastet opp i senga for en måned siden (hun er 16 mnd nå) og etter at jeg vasket den har den ikke kommet opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå