mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg hadde ikm på søndag så jeg tok en test på lørdag, men den var vanskelig å tyde. Negativ, men med skygge som jeg vil kalle det. Jeg har gått uten p-piller et år og hatt skremmende presise menstruasjoner. Så nå er jeg da 3 dager over tiden, og håper at det har skjedd noe. Men siden den testen på lørdag var så rar så er jeg litt redd for å ta en ny fordi jeg kanskje blir skuffet.
skatt i magen:) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Så spennende, ta en ny test så får du se, dersom du ikke er gravid så vil du vel bli skuffa uansett når tanta kommer....? Vet kossen du har det fikk tre sånne tester med skyggestreker sist pp, men var nok desverre ikke gravid. Men satser på at spira sitter etter denne pp=) Lykke til!! =)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Vet hvordan du har det! Blir sprø av å vente.Er 6 dager over selv....testa negativt den 7 jan.Men får ta en test om noen dager. Håper det har klaffa for deg da siden det kom opp en svak strek!! Ta en ny om noen dager så er den sikkert positiv! Vi håper det iallefall! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå