sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 snuppa skal overnatte hos besteforeldre fra lørdag til søndag for første gang.. lurte på om jeg skal pumpe å gi morsmelk til henne eller bare gi morsmelkerstatning? jeg fullammer, men hun har fått litt mme ved noen anledninger ca 50ml 5 forskjellige kvelder.. Hun skal være der ca et døgn. Gjør det noe om jeg gir morsmelkerstatning? Jeg syns det er så stress å pumpe.. får ikke til med pumpe.. må isåfall håndmelke phuu... Hun er 3mnd og 1uke.
Expat Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hva har du tenkt å gjøre når barnet ikke er hos dere ang pumping? Like greit å komme i gang nå, noe er bedre enn ingenting!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 få tak i den nesesprayen og pump deg!!! så slipper du å gi mme!
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 å jo håndmelke noen ganger mens hun ikke er her... men helst så lite som mulig.. for det er jo så mye pes.. blir ikke mange gangene jeg kommer til å være borte fra henne for å slippe det styret.. men har bursdag på lørdag og lyst til å feire. Og hva er egentlig fordelene ved å gi mm ifht mme når det bare er snakk om et døgn? Har det virkelig noe å si for helsa til babyen? Må man ha resept på den nesesprayen.. går det bedre med pumpen da? jeg syns det gjør så vondt å pumpe.. Takk for svar!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Lurt å pumpe med tanke på dagene etter, og melkeproduksjonen. Hvis du bare skal håndmelke litt når du kjenner spreng i 1 døgn, så vil du nok ha noen økedøgn framover etterpå! (og min erfaring er at de er ganske strevsomme....) Du kan jo pumpe litt iallefall, og sende med mme også! )
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Prøv å pumpe rett etter at du kommer ut av dusjen. Det vet jeg mange som har hjelp av. Eller pump mens babyen suger på den andre puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå