nungo Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 2 dager til IKM! Nå er ventetiden snart over for deg på godt eller vondt, men vi HÅPER selvsagt det beste for deg! Krysser fingrer for at din tante har blitt igjen i 2006.
skifer Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Ja smugs..hva skjer`a???? xxxxxx for mageboer:) Klem
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei Og takk for omtanken Her er det ingen stor nyhet, men det er da fortsatt to dager til der jeg må gå og pine meg da.... Er så vant med at suretante alltid dukker opp, samme hvor mange symptomer og forhåpninger jeg har, at jeg bare regner med at hun står og lurer. Har fortsatt lite symptomer på det ene eller det andre. Bare litt øm i puppene, og at og til litt murringer down there. Det syke er at jeg av og til sitter og trykker når jeg er på toalettet, for å se om det kommer ett lite blodspor. Jeg håper jo selvfølgelig ikke på det da, men hater å gå og ikke vite. Hater å bygge opp forventningene mine, for så å bli slått i bakken. Da er det nesten bedre å få ett tegn som sier; hva var det jeg sa... Uff, nei det er det da ikke. Vil selvfølgelig ha en liten spire, men dere vet jo hvordan denne ventingen og usikkerheten er. Klem til dere )
nungo Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Uf ja, kjenner dessverre alt for godt til venting :-( Men husk at vi venter med deg, og nå er det snart bare 1 dag igjen :-)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jeg håper veldig for deg Smugs, det hadde vært så UTROLIG koselig om det hadde klaffa for deg nå. Heia Smugs!!! Her krysses det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå