Gå til innhold

Hjelp meg litt, jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden hatt et veldig fint forhold til svigermor. helt til vi fikk barn. Hun kommenterer alt jeg gjør med lillegutt, jeg MÅ gjøre sånn og sånn, han har på for lite klær, jeg tar på bleien feil osv. Har prøvd å si ifra, men det går ikke inn. Jeg har snakket med samboer om det, han forstår det til dels. De bor et stykke unna oss, så vi er hos de noen dager når vi først drar dit. Har vært der en gang på 4 mnd. Jeg får vondt i magen og blir kvalm når jeg tenker på å være hos de en helg. Jeg prøver å godta like mye fra svigermor som fra min egen mor, men dette begynner å bli vanskelig. Jeg føler hun invaderer meg hver gang vi møtes. Hun river gutten til seg, dytter meg bort når hun vil trille vogn. Hvorfor kan hun ikke bare spørre? Dette ble rotete, men er meget frustrert! Er super ambivalent ift alt når det gjelder den dama for tida. Liker henne kjempe godt samtidig som jeg ikke kan fordra henne. Gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt fra skikkelig eller bare hinta? Det aller beste ville kanskje vært om gubben sa fra, men hvis han ikke forstår det må du nok gjøre det selv og være kjempetydelig. Veit hvor vanskelig det kan være, men det er tross alt en du må ha kontakt med og veldig mange bestemødre trenger litt hjelp til å forstå at det ikke er hennes eget barn..:)

Lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...