Gå til innhold

flere som er i fin form?


hepses

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes ut som meg ja.

Er 11+ 0 i dag. Har bare vært litt trøtt og sliten og blir litt uvell hvis det går lenge mellom jeg spiser. Ellers så merker jeg ingenting...

Gleder meg veldig til å få litt mage slik at jeg virkelig kan føle meg gravid:)

 

Har sett spiren med bankende hjerte på ul i uke 8, så jeg vet jo at det er noe der inne, men likevel så er det litt uvirkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i super form, litt trøtt og fryser mye, og litt ømme pupper, har ikke vært kvalm en eneste dag, og er i uke 10 nå =9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg langt "freshere" enn jeg pleier, men så er jeg bare i min femte uke så det kan jo endre seg, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en av de heldige, jeg også. Det eneste jeg kan klage på, er at jeg er trøtt, og at det er enkelte lukter som er "vanskeligere" enn før. Ja, og så må jeg vel innrømme at jeg tyr lettere til tårene nå, hvis jeg blir rørt og slikt, men det kan jo være fordi jeg er litt forvirra for tida! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i kjempe fin form:) er 5+5 i dag, nesten som jeg lurer på om noe er gale siden jeg ikke er kvalm eller noe, men litt ømme bryst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i fin form til uke 5 begynnte...nå er jeg super kvalm hele dagen med oppkast og brekninger...

missunner dere som er i fin form i første trimester.....heldigriser

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin form jeg også, akkurat som forrige svangerskap. Hadde ingen plager å snakke om da heller - kun litt trøtt de første ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...