Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei önsker andre sine erfaringer i henhold til kiss - kidd óg amming?
snull Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei;) Kunne ha skrevet side opp og side ned om dette , er det noe spesielt du tenker på ? Har ei jente på 8 mnd, som behandles for KISS. Fullammet henne til hun var 5.5 mnd og ammer fortsatt, men ammestundene har aldri vært kosestund for å si det slik. Hun har aldri kunne ligge å kose seg med puppen ,har alltid kavet noe voldsomt(har nok vært vondt for henne), og i tillegg tror jeg nok det bor en liten puppenkter i denne jenta mi, så enkelt har det ikke vært! Men jeg kommer gjerne med råd og vink til deg hvis du vil
tiern Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei. Ammet mye i sofaen og bygde opp med sofaputer under. Da kunne kan styre vinkelen på nakken selv og ligge litt på skrå, med beina bort fra meg og hodet nært. han koser seg dermed på begge sidene. Nå som han har blitt mykere i nakken går det å amme med ham inntil kroppen feks på kafe og sånn uten vansker. Passet på å løfte opp til raping når han begynte å kave mye.
mina_ *3prinser* Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Har en gutt på 7mnd med kiss som jeg har ammet hele tiden. Det har ikke alltid vært bare lett, men har skjønt at selv om det ikke ser ut som han koser seg bestandig så gjør han det. Han har blitt mye-mye bedre med ammingen med tiden og det har for oss helt klart vært verdt jobbingen for å få det til å funke. På tøffe dager og netter har det vært godt å kunne ha noe å tilby som ga han nærhet,ro og var søvdyssende på en og samme tid.....han kaver fortsatt, men mer etter puppen enn med å ligge ved den...heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå