Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Noen som vet hva dette kan være...? det liksom dunker / banker i magen på venstre side... akkuratt som om det vibrerer litt... Hva i huleste er dette? Normalt? Er snart 9 uker siden fødsel...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Tja, fantomspark? noen som opplever at det kjennes som babyen forsatt er der inn eog rører seg. Hvis det ikke er samme følelsen har jeg ikke greie på hva det er og jeg ville ringt legen og hørt.
Honningmelon Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Dette hadde jeg lenge etter fødsel sist,og jeg har det nå også.Fikk til svar at det kan være musklene som har blitt slakkere etter fødsel som lever litt sitt eget liv. Har i allefall kjent det samme,og det er ikke noe farlig:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 hehe artig :-D Jaja d e nok ikke noe farlig... men sinnsykt rart.. d første jeg tenkte va: Gravid enda??? heheh
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, hatt det jeg også :-) Kan ennå kjenne det av og til :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 jeg hadde det plutselig i natt over 7mndr etter fødsel.. skikkelig merklig.. akkurat som om noen var der inne og rulla og sparka..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå