Gå til innhold

Hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i begynnelsen av april, og enda ikke funnet ut hvilken vogn vi ska ha.

Jeg bor i blokk 3 etg (ikke heis) så må bære barnet og vogten i trapper.

Har ikke bil, men reiser med buss så vil ha en liten og god vogn til gullet.

-Har lyst på en sportsvogn med mykbag/hardbag (Hva er best?)

-Må være bra i terreng og på vinterføre) (ikke 3 hjuls vogn)

-Gjærne en brio/simo/carena vogn tips. Da dem ikke har de andre merkene her..

Hjelp meg er dere snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ta med selve vogna opp 3 etasjer? Hvis vogna kan stå nede i gangen vil jeg anbefale Simo. Det er ikke så greit å dra Simoen opp og ned trapper, fjæringa gjør at babyen rister veldig. Men kan vogna stå nede er det veldig greit å bære babyen opp i bagen. Men bagen er nok utvokst til vinteren...

Skrevet

hei! Mykbag blir nok det letteste for deg hvis du må bære baby, men husk at mykbager er mye mindre enn hardbager! TFK twister og easy walker ville jeg anbefale, de har lette hardbager! Eller så er det jo kommet Brio Happy med mange freshe farger, litt vanskelig å håndtere hardbagen synes jeg, men det er en smak sak! Men hvis du eventuellt må bære selve vogna opp, så er Jane Pro kjempe lette, kun 8 kilo veien den! men bagen er litt klompete og tung!

Skrevet

Bugaboo er en veldig lett vogn, i tillegg er den liten og nett og dermed enkel å få med på kollektiv transport.

Du kan også få kjøpt ekstra vinterhjul som du kan ha på i stedet for de små hjulene foran.

Vogna har fått masse skryt, så selv om den koster litt så kan det være vel verdt pengene.

Vi bor i 4 etg uten heis, midt i Oslo. Er avhengig av å ha en lett vogn med tanke på kollektiv transport og bæring i trapper. Vogna kommer nok til å stå mye nede i gangen her, men baggen tar vi med opp og Bugaboo har kjempelett bag med stor plass.

Valget vårt falt dermed på Bugaboo.

Vi så også litt på Teutonia Spirit S3 med softbag (3 hjuling) og på Emmaljunga City Cross med City Bag. City Bagen er også lett, men Bugaboo bagen er enda lettere.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...